Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
203,2
Latime [mm]
39
Incarcare date...
LPR
TRUSTING
fri.tech.
QH Benelux
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
MEYLE
RAICAM
NK
NK
JURID
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
KAGER
KAGER
KAGER
BENDIX
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
TRUSTING
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
REMSA
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
METELLI
GIRLING
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VAPSINT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
PEX
VILLAR
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
DELPHI
RENAULT
RENAULT TRUCKS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
A.B.S.
TEXTAR
VEMA
SAMKO
A.B.S.
HELLA
HELLA
TEXTAR
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
BRADI
OEM
RHIAG
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
FERODO
BREMBO
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
MINTEX
METZGER
NECTO
PAGID
BREMBO
BRECO
sbs
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.