Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: N011-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
180
Latime [mm]
26
Greutate (în kg)
0,960
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
LPR
TRUSTING
TRUSTING
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
fri.tech.
ZIMMERMANN
CIFAM
QH Benelux
LEMFÖRDER
RAICAM
NK
sbs
NK
sbs
SPIDAN
SPIDAN
KAGER
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
BENDIX
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
NISSAN
NISSAN
GIRLING
METELLI
METELLI
ASHIKA
ASHIKA
NISSAN
JAPKO
JAPKO
VALEO
NISSAN
VALEO
PEX
VILLAR
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
VEMA
MAPCO
A.B.S.
NISSAN
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BORG & BECK
BORG & BECK
OPTIMAL
OPTIMAL
KAVO PARTS
NISSAN
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
ABE
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
NISSAN
PAGID
PAGID
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MK Kashiyama
KAISHIN
KAVO PARTS
DELPHI
NISSAN
MGA
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
MINTEX
OEM
SOLID AUTO (UK)
NECTO
NPS
NPS
PAGID
BREMBO
SIMER
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.