Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1050-9302
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
295
Latime [mm]
50
Greutate (în kg)
3,430
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
AUTOMEGA
ASHUKI
ASHUKI
OEM
ASHUKI
ZIMMERMANN
AUTOMEGA
fri.tech.
TRUSTING
JP GROUP
CIFAM
QH Benelux
NK
sbs
AUTOMEGA
MEYLE
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
GIRLING
GIRLING
METELLI
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
VALEO
TOYOTA
VALEO
TOYOTA
PEX
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
VEMA
A.B.S.
TOYOTA
HELLA
TEXTAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
TOYOTA
KAVO PARTS
REMSA
ABE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
TOYOTA
PAGID
QH Benelux
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
MK Kashiyama
KAISHIN
KAVO PARTS
DELPHI
TOYOTA
MINTEX
MINTEX
NECTO
SIMER
BREMBO
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
SOLID AUTO (UK)
NPS
TOYOTA
TOYOTA
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.