Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1050-8030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
200
Latime [mm]
26
Greutate (în kg)
0,860
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
LPR
KAWE
TRUSTING
TRUSTING
LPR
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
MAZDA
fri.tech.
fri.tech.
ASHUKI
OEM
ASHUKI
QH Benelux
CIFAM
CIFAM
LEMFÖRDER
RAICAM
NK
sbs
NK
sbs
SPIDAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
JP GROUP
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
GIRLING
GIRLING
METELLI
METELLI
ASHIKA
JAPKO
VALEO
PEX
PEX
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
TRISCAN
TOPRAN
VEMA
VEMA
A.B.S.
HELLA
HELLA
A.B.S.
KIA
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
KIA
KAVO PARTS
KIA
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ABE
FREMAX
FREMAX
FERODO
FERODO
FERODO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
UNIPART
JAPANPARTS
TRW
TRW
TRW
KIA
PAGID
PAGID
QH Benelux
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MK Kashiyama
MAZDA
MK Kashiyama
NPS
KAISHIN
DELPHI
DELPHI
SOLID AUTO (UK)
NPS
MGA
MINTEX
MINTEX
NECTO
SIMER
BREMBO
BREMBO
SIMER
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
SCT Germany

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.