Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1050-4305
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
203,2
Latime [mm]
39
Greutate (în kg)
1,520
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
LPR
TRUSTING
TRUSTING
LPR
KAWE
LPR
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
MITSUBISHI
OEM
ASHUKI
fri.tech.
ZIMMERMANN
CIFAM
QH Benelux
NK
sbs
NK
sbs
RAICAM
MEYLE
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JP GROUP
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
GIRLING
GIRLING
METELLI
METELLI
ASHIKA
MITSUBISHI
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
VALEO
VALEO
PEX
PEX
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
VEMA
VEMA
MAPCO
MAPCO
HELLA
HELLA
HELLA
A.B.S.
MITSUBISHI
TEXTAR
TEXTAR
MITSUBISHI
BLUE PRINT
DENCKERMANN
FTE
OPTIMAL
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
KAVO PARTS
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
REMSA
ABE
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
MITSUBISHI
JAPANPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
TRW
MITSUBISHI
TRW
PAGID
PAGID
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MITSUBISHI
MK Kashiyama
KAISHIN
DELPHI
DELPHI
NPS
MGA
MGA
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
PAGID
BREMBO
BREMBO
SIMER
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.