Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1050-2050
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
254
Latime [mm]
56
Greutate (în kg)
2,418
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUSTING
LPR
KAWE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
BOSCH
SSANGYONG
HYUNDAI
BOSCH
fri.tech.
OEM
ASHUKI
JP GROUP
CIFAM
QH Benelux
NK
sbs
MEYLE
SPIDAN
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
SSANGYONG
GIRLING
GIRLING
METELLI
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
HYUNDAI
JAPKO
ASHIKA
VALEO
NISSAN
VALEO
NISSAN
VALEO
HYUNDAI
HYUNDAI
SSANGYONG
HYUNDAI
HYUNDAI
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
A.B.S.
HYUNDAI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HYUNDAI
TEXTAR
SSANGYONG
HYUNDAI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAVO PARTS
NISSAN
SSANGYONG
HYUNDAI
QUINTON HAZELL
REMSA
ABE
DITAS
FREMAX
FERODO
FERODO
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
SSANGYONG
HYUNDAI
TRW
SSANGYONG
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
PAGID
QH Benelux
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
SSANGYONG
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MK Kashiyama
KAISHIN
DELPHI
NISSAN
HYUNDAI
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NPS
PAGID
PAGID
PAGID
SIMER
BREMBO
BREMBO
Brake ENGINEERING
APEC braking
SCT Germany
VEMO
WOKING
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.