Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 153-425
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior tambur frana [mm]
180
Latime [mm]
28
Sistem frânare
SUMITOMO
Greutate (în kg)
0,804
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LPR
KAWE
LPR
KAWE
BECK/ARNLEY
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
VAPSINT
VAPSINT
ASHUKI
ASHUKI
fri.tech.
TRUSTING
QH Benelux
OEM
QH Benelux
LEADER PARTS
LEADER PARTS
DEX
RAICAM
RAICAM
NK
NK
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ACDelco
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
ASHIKA
ASHIKA
VALEO
VALEO
PEX
PEX
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
TRISCAN
VEMA
VEMA
SAMKO
A.B.S.
SAMKO
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
DENCKERMANN
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KBP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
MALÒ
MALÒ
BRADI
BRADI
UNIPART
UNIPART
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
ABEX
PAGID
PAGID
NIPPARTS
NIPPARTS
MK Kashiyama
MK Kashiyama
DELPHI
DELPHI
MGA
MGA
MOPROD
MOPROD
MINTEX
MINTEX
FREN-J
METZGER
NECTO
NECTO
CHASE
FMSI-VERBAND
STC
CHASE
BREMBO
BREMBO
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.