Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 153-417
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru interior tambur frana [mm]
200
Latime [mm]
37
Sistem frânare
SUMITOMO
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Greutate (în kg)
1,055
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LPR
KAWE
KAWE
LPR
BECK/ARNLEY
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
ASHUKI
ZIMMERMANN
fri.tech.
TRUSTING
QH Benelux
OEM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEADER PARTS
DEX
RAICAM
NK
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
ACDelco
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
TOYOTA
TOYOTA
GIRLING
METELLI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
VALEO
PEX
VILLAR
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
VEMA
SAMKO
MAPCO
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VAPSINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KBP
MAGNETI MARELLI
EFI
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
PAGID
PAGID
NIPPARTS
DELPHI
MGA
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
METZGER
NECTO
STC
FMSI-VERBAND
CHASE
BREMBO
BREMBO
sbs
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.