Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1026.345
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
30
Sistem frânare
SUMITOMO
Greutate (în kg)
0,974
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Diametru interior tambur frana [mm]
200
Incarcare date...
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
LPR
KAWE
KAWE
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
OEM
ASHUKI
ASHUKI
CIFAM
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
NK
SUZUKI
DAIHATSU
KAGER
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
JURID
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
ACDelco
KOIVUNEN OY
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
SUZUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
VALEO
PEX
ATE
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
VEMA
MAPCO
SAMKO
A.B.S.
TEXTAR
VAPSINT
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
DENCKERMANN
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KBP
MAGNETI MARELLI
ABE
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
RHIAG
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
PAGID
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KAISHIN
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
METZGER
NECTO
FMSI-VERBAND
FMSI-VERBAND
CHASE
BREMBO
BREMBO
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.