Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 1004.008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
39
Sistem frânare
BENDIX
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Greutate (în kg)
1,436
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Diametru interior tambur frana [mm]
203,2
Incarcare date...
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ST-TEMPLIN
LPR
KAWE
LPR
E.T.F.
BOSCH
OEM
CIFAM
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
DEX
BOSCH
LEADER PARTS
LEADER PARTS
ACDelco
RAICAM
NK
RAICAM
JURID
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JURID
STOP
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VAPSINT
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
ALFA ROMEO
PEX
PEX
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
VEMA
VEMA
SAMKO
SAMKO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FIAT
ALFA ROMEO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ABE
ABE
EFI
FREMAX
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
BRADI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
RHIAG
RHIAG
TRW
TRW
PAGID
DELPHI
MGA
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
FREN-J
FREN-J
NECTO
BREMBO
CHASE
CHASE
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.