Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 022.033
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
42
Sistem frânare
LUCAS
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Greutate (în kg)
1,959
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Diametru interior tambur frana [mm]
228,6
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
OEM
LPR
LPR
KAWE
KAWE
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAPSINT
ZIMMERMANN
MEYLE
CIFAM
HP (ZEBRA)
DEX
LEADER PARTS
LEADER PARTS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
NK
RAICAM
RAICAM
RAICAM
NK
RAICAM
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
PEUGEOT
PEUGEOT
RENAULT
PEUGEOT
PROTON
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
RENAULT
PEX
PEX
VILLAR
VILLAR
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TOPRAN
TRISCAN
TRISCAN
VEMA
VEMA
VEMA
SAMKO
SAMKO
A.B.S.
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ABE
EFI
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
MALÒ
MALÒ
BRADI
BRADI
UNIPART
UNIPART
RHIAG
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
PAGID
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MGA
MGA
MAFIX
MAFIX
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
METZGER
FREN-J
METZGER
NECTO
PROTON
FMSI-VERBAND
BREMBO
CHASE
CHASE
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.