Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 53-0343Y
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior tambur frana [mm]
180
Latime [mm]
42
Sistem frânare
BENDIX
Greutate (în kg)
1,231
Reglare
cu reglare automata
Incarcare date...
LPR
KAWE
LPR
KAWE
LPR
KAWE
LPR
TRUSTING
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
fri.tech.
QH Benelux
QH Benelux
CIFAM
LEMFÖRDER
LEADER PARTS
DEX
DEX
DEX
RAICAM
RAICAM
RAICAM
NK
RAICAM
NK
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
VAPSINT
BREMSI
VAPSINT
BREMSI
VAPSINT
PEUGEOT
PEUGEOT
GIRLING
OEM
VALEO
VALEO
VALEO
PEX
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
A.B.S.
SAMKO
A.B.S.
MAPCO
VEMA
VEMA
VEMA
VEMA
SAMKO
SAMKO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
DENCKERMANN
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EFI
FREMAX
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
MALÒ
MALÒ
BRADI
BRADI
BRADI
UNIPART
UNIPART
RHIAG
TRW
TRW
ABEX
PAGID
BREMBO
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MOPROD
MINTEX
MINTEX
FREN-J
NECTO
RENAULT
SIMER
CHASE
CHASE
CHASE
BREMBO
BREMBO
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.