Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 8100 24589
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
TRW
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Latime [mm]
42
Greutate (în kg)
2,060
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Sistem frânare
LUCAS
Diametru interior tambur frana [mm]
230
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRISCAN
LPR
KAWE
TRUSTING
LPR
BOSCH
BOSCH
TRISCAN
CIFAM
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
HP (ZEBRA)
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
DEX
LEADER PARTS
ACDelco
TRISCAN
NK
RAICAM
RAICAM
VAPSINT
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
VAICO
SWAG
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
METELLI
VALEO
VALEO
MEYLE
PEX
PEX
VILLAR
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TOPRAN
OEM
VEMA
VEMA
SAMKO
MAPCO
A.B.S.
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
TEXTAR
TEXTAR
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
NK
QUINTON HAZELL
EFI
FIRST LINE
FIRST LINE
TRISCAN
FERODO
TRISCAN
BRADI
UNIPART
UNIPART
RHIAG
LUCAS ELECTRICAL
PAGID
PAGID
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
METZGER
FREN-J
METZGER
NECTO
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
SCT Germany
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.