Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 8100 15383
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Diametru [mm]
185
Latime [mm]
31
Greutate (în kg)
1,234
Reglare
cu reglare automata
Sistem frânare
FIAT
Incarcare date...
LPR
LPR
KAWE
LPR
LPR
LPR
ROULUNDS RUBBER
ST-TEMPLIN
TRISCAN
TRUSTING
LPR
KAWE
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
TRISCAN
ACDelco
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
CIFAM
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
RAICAM
MEYLE
TRISCAN
NK
NK
JURID
JURID
VAPSINT
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
STOP
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TRISCAN
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
FIAT
FIAT
FIAT
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
PEX
VILLAR
ATE
FSO
ROULUNDS RUBBER
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
A.B.S.
MAPCO
SAMKO
SAMKO
SAMKO
SAMKO
OEM
VEMA
VEMA
SAMKO
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
AUTOBIANCHI
AUTOBIANCHI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
SEAT
FIAT
FIAT
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EFI
FIRST LINE
TRISCAN
TRISCAN
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
BRADI
UNIPART
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
PAGID
ABEX
PAGID
DELPHI
MGA
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
FREN-J
METZGER
FREN-J
NECTO
SIMER
SIMER
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.