Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 8100 14596
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
TRW
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Latime [mm]
57
Greutate (în kg)
3,079
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Sistem frânare
LUCAS
Diametru interior tambur frana [mm]
254
Incarcare date...
TRISCAN
ROULUNDS RUBBER
TRUSTING
LPR
KAWE
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
TRISCAN
FORD
CIFAM
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
FORD
FORD
FORD
DEX
LEADER PARTS
LEADER PARTS
ACDelco
TRISCAN
NK
NK
NK
RAICAM
BENDIX
JURID
TRISCAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
ASHIKA
VALEO
VALEO
VALEO
PEX
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OEM
VEMA
A.B.S.
TEXTAR
VAPSINT
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FTE
FTE
OPTIMAL
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
KBP
QUINTON HAZELL
TRISCAN
FERODO
TRISCAN
FERODO
TRISCAN
UNIPART
JAPANPARTS
RHIAG
RHIAG
RHIAG
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
PAGID
PAGID
PAGID
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
NECTO
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.