Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 8100 10524
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
SUMITOMO
Aprobare
ECE R90 APPROVED
Latime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,974
Sistem frânare
SUMITOMO
Diametru interior tambur frana [mm]
200
Incarcare date...
TRISCAN
TRUSTING
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
LPR
KAWE
KAWE
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
TRISCAN
CIFAM
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
TRISCAN
RAICAM
NK
ROVER
ROVER
ROVER
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
JURID
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ACDelco
KOIVUNEN OY
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
VALEO
PEX
ATE
ROULUNDS RUBBER
OEM
VEMA
MAPCO
SAMKO
A.B.S.
TEXTAR
VAPSINT
TEXTAR
TEXTAR
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
NK
QUINTON HAZELL
KBP
MAGNETI MARELLI
FIRST LINE
TRISCAN
FERODO
FERODO
TRISCAN
BRADI
UNIPART
RHIAG
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
PAGID
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
METZGER
NECTO
FMSI-VERBAND
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.