Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 8100 10374
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
57
Greutate (în kg)
2,915
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Sistem frânare
LUCAS
Diametru interior tambur frana [mm]
254
Incarcare date...
LPR
KAWE
KAWE
TRISCAN
TRUSTING
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
E.T.F.
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
TOPRAN
TRISCAN
ACDelco
HP (ZEBRA)
CIFAM
FIAT
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
VAPSINT
ACDelco
TRISCAN
NK
NK
NK
JURID
JURID
BENDIX
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TRISCAN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
WOKING
TRISCAN
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
PEX
PEX
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
MAPCO
SAMKO
OEM
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
FIAT
CITROËN
CITROËN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
FIAT
FIAT
FIAT
OPTIMAL
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
EFI
TRISCAN
FERODO
TRISCAN
FERODO
BRADI
UNIPART
UNIPART
RHIAG
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
MINTEX
MINTEX
NECTO
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
SCT Germany
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.