Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 37534
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
32
Diametru interior [mm]
17,5
Diametru exterior
200
Specificatii de asamblare
preasamblat
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Articol extins/Info extins
cu cilindru receptor frâna
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
1,72
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BSF
BOSCH
MASTER-SPORT
TOYOTA
BSF
LPR
KAWE
E.T.F.
BOSCH
ZIMMERMANN
A.B.S.
MEYLE
MEYLE
fri.tech.
TRUSTING
CIFAM
MAXGEAR
ZIMMERMANN
NK
RAICAM
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
OEM
ROADHOUSE
REMSA
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
JP GROUP
PROFIT
GIRLING
METELLI
GIRLING
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
BSF
RAICAM
ICER
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
MAPCO
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
A.B.S.
ASVA
DENCKERMANN
FTE
BORG & BECK
BORG & BECK
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
DJ PARTS
LYNXauto
OPEN PARTS
ABE
FERODO
NiBK
FERODO
BREMSI
BREMSI
TRW
TRW
PAGID
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KAMOKA
BREMBO
DELPHI
MGA
MINTEX
METZGER
MINTEX
MINTEX
MINTEX
LPR
KAWE
MGA
PROTECHNIC
PAGID
PAGID
PAGID
RAICAM
BREMBO
Brake ENGINEERING
ASHUKI
FTE
VAICO
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.