Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: J3505005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
203
Latime [mm]
37
Incarcare date...
LPR
KAWE
LPR
TRUSTING
TRUSTING
E.T.F.
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
fri.tech.
fri.tech.
ZIMMERMANN
QH Benelux
WEEN
WEEN
CIFAM
CIFAM
QH Benelux
ITN
MAXGEAR
RAICAM
RAICAM
NK
NK
RAICAM
RAICAM
SPIDAN
MEYLE
SPIDAN
KAGER
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ROADHOUSE
REMSA
PROFIT
GIRLING
GIRLING
KAWE
METELLI
METELLI
ASHIKA
JAPKO
VALEO
PEX
ATE
A.B.S.
TRISCAN
VEMA
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
ASVA
DENCKERMANN
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
DJ PARTS
KBP
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
ASHUKI
ABE
COMLINE
FIRST LINE
NiBK
FERODO
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
DELPHI
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MGA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
AD
AD
MITSUBISHI
MDR
MDR
NECTO
PROTECHNIC
PROTECHNIC
RAICAM
RAICAM
RAICAM
RAICAM
SIMER
SIMER
SIMER
BREMBO
Brake ENGINEERING
WOKING
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.