Set saboti frana FIAT CC/UNO/SC 83- 185 X 31 Marire poza
Set saboti frana FIAT CC/UNO/SC 83- 185 X 31 Set saboti frana FIAT CC/UNO/SC 83- 185 X 31

Set saboti frana FIAT CC/UNO/SC 83- 185 X 31

OEM: GS8160
Cod webshop: W02334259
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 53 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
FIAT
Aprobare
E1 90R 01195/020
Diametru [mm]
185
Latime [mm]
31
Incarcare date...
OEM
BOSCH
FERODO
FERODO
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MINTEX
METZGER
PAGID
PAGID
QHBenelux
BREMBO
SEAT
BrakeENGINEERING
APECbraking
ZIMMERMANN
QHBenelux
ZASTAVA
QHBenelux
LEMFÖRDER
MEYLE
NK
JURID
LANCIA
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
REMSA
REMSA
FIAT
ZASTAVA
ZASTAVA
REMSA
ZASTAVA
AUTOBIANCHI
ZASTAVA
FIAT
SEAT
FIAT
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
FIAT
FIAT
ZASTAVA
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
LANCIA
FIAT
FIAT
INNOCENTI
LANCIA
PEX
INNOCENTI
FSO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
A.B.S.
MAPCO
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LANCIA
AUTOBIANCHI
LANCIA
AUTOBIANCHI
BOSCH
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
FIAT
FIAT
FIAT
FTE
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
FIRSTLINE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.