suport,trapez Marire poza

suport,trapez

BORG & BECK
OEM: BSK6121
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
RTS
RTS
Metalcaucho
BENDIX
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
MEYLE
VEMO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
PEX
OCAP
OCAP
VEMA
ORIGINAL IMPERIUM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
BIRTH
CORTECO
SASIC
SASIC
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SWAG
FEBI BILSTEIN
SWAG
SWAG
SWAG
MAPCO
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
CAUTEX
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
LUO'S
GSP
GSP
NK
sbs
NK
METZGER
TALOSA
HUTCHINSON
HUTCHINSON
LEMFÖRDER
METZGER
REDAELLI RICAMBI
METZGER
CORTECO
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
TRISCAN
BOGE
BOGE
BOGE
AUDI
SEAT
SKODA
SASIC
SASIC
RUVILLE
DITAS
OEM
COMLINE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
UNIPART
TRW
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MOTAQUIP
MOPROD
FRAP
FRAP
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO
VAICO
VEMO
VEMO
VAICO
VEMO
VEMO
MOOG
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.