suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: JBU767
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip montare
suport cauciuc-metal
Tip legatura
pentru brat transversal
Diametru interior 1 [mm]
16,05
Diametru interior 2 [mm]
14,6
Lungime [mm]
54
Diametru exterior
58
pt. cod original (OE)
8200026655
pt. cod original (OE)
8200602613
pt. cod original (OE)
91166462
pt. cod original (OE)
93851117
pt. cod original (OE)
4408958
pt. cod original (OE)
4412934
pt. cod original (OE)
8200452716
pt. cod original (OE)
8200273729
pt. cod original (OE)
8200389135
pt. cod original (OE)
8200026654
pt. cod original (OE)
8200273728
pt. cod original (OE)
8200389134
pt. cod original (OE)
8200452715
pt. cod original (OE)
8200602612
pt. cod original (OE)
91166461
pt. cod original (OE)
93851118
pt. cod original (OE)
4408959
pt. cod original (OE)
4412936
Incarcare date...
BENDIX
MEYLE
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BIRTH
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
MAPCO
TALOSA
TALOSA
TALOSA
TALOSA
TALOSA
TALOSA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
NK
NK
METZGER
TALOSA
SWAG
SIDEM
SIDEM
SIDEM
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
BOGE
BOGE
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
RTS
RTS
RTS
RTS
RTS
RTS
FIRST LINE
OEM
MONROE
MOOG
METZGER
DELPHI
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.