suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 81 92 9671
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
54,8
Diametru interior [mm]
22,5
Diametru exterior
60,5
Diametru exterior
31
Material
Cauciuc/Metal
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
0,29
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASVA
ASVA
ASVA
ASVA
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
FRAP
FRAP
A.B.S.
VEMA
VEMA
FEBI BILSTEIN
TALOSA
TALOSA
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
MAPCO
NK
NK
NK
GSP
METZGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
ASHIKA
JAPKO
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
OEM
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
STELLOX
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DJ PARTS
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
YAMATO
YAMATO
MONROE
MONROE
MDR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
NPS
NPS
ASHUKI
ASHUKI
FEBEST
FEBEST
RIW
RIW
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.