suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 62 92 2100
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
64
Latime [mm]
115
Grosime [mm]
50
Diametru interior [mm]
23
Diametru interior [mm]
11
Diametru exterior
52
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
fata
Greutate (în kg)
0,700
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
OSSCA
OCAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FIAT
LANCIA
LANCIA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
STARLINE
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
MEYLE
FEBI BILSTEIN
PROFIT
VEMA
MASTER-SPORT
3RG
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
NK
NK
NK
METZGER
METZGER
SIDEM
STELLOX
METZGER
EUROBRAKE
OEM
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
STELLOX
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
METZGER
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
RIW
RIW
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.