suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 62 92 1613
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
55
Diametru interior [mm]
25
Diametru exterior
57
Diametru exterior
46
Material
cauciuc
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
fata
Greutate (în kg)
0,350
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
Metalcaucho
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
MEYLE
FIAT
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
VEMA
VEMA
STARLINE
STARLINE
FARE SA
FARE SA
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FRAP
KLOKKERHOLM
A.B.S.
BIRTH
FEBI BILSTEIN
PROFIT
A.B.S.
MAGNETI MARELLI
AUTOMEGA
3RG
MAPCO
CITROËN
PEUGEOT
LEMFÖRDER
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
KLAXCAR FRANCE
NK
3RG
NK
NK
GSP
METZGER
SASIC
SIDEM
SIDEM
TALOSA
SPIDAN
METZGER
HUTCHINSON
EUROBRAKE
OEM
ASAM
MAXGEAR
TOPRAN
MALÒ
CORTECO
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
RTS
RUVILLE
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
RIW
RIW
RIW
RIW
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
FIRST LINE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
STC
DELPHI
FARE SA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.