suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 50 92 7913
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior [mm]
22
Filet interior (mm)
M12 x 1,75
Deschidere cheie
18
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins
cu suport
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
1,150
Incarcare date...
RTS
BENDIX
Metalcaucho
Metalcaucho
CAUTEX
CAUTEX
FARE SA
FARE SA
DIEDERICHS
DIEDERICHS
OCAP
FORD
FORD
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
STARLINE
ASVA
ASVA
MALÒ
VEMA
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
VOLVO
3RG
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MAPCO
MAPCO
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
UNIGOM
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
TALOSA
KRAFT AUTOMOTIVE
NK
OEM
SWAG
NK
NK
NK
MEYLE
METZGER
METZGER
STELLOX
TALOSA
TALOSA
TALOSA
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
METZGER
EUROBRAKE
EUROBRAKE
SIDEM
MEYLE
MEYLE
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
STELLOX
STELLOX
TRISCAN
KLOKKERHOLM
RUVILLE
RTS
AYD
RUVILLE
RUVILLE
MAZDA
MAZDA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
QUINTON HAZELL
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
RIW
RIW
RIW
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
TRW
KEY PARTS
MONROE
RIW
STC
STC
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
MOOG

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.