Bucsa lagar, brat suspensie Marire poza

Bucsa lagar, brat suspensie

OEM: 314 610 0000/HD
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Unitate de calitate
set
Diametru exterior
70
Diametru interior [mm]
12
Înaltime [mm]
76
Partea de montare
fata
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
OCAP
JP GROUP
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
SWAG
SWAG
SWAG
SWAG
VEMA
FEBI BILSTEIN
SASIC
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BIRTH
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MALÒ
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MALÒ
MALÒ
MEYLE
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
BMW (BRILLIANCE)
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
TOPRAN
3RG
TOPRAN
METZGER
METZGER
METZGER
TALOSA
METZGER
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAMOKA
BOGE
BOGE
BOGE
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RIW
MOOG
MOOG
BORG & BECK
RIW
COMLINE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FIRST LINE
FORTUNE LINE
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OEM
FRAP
FRAP
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.