suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 40177
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
60,7
Diametru interior [mm]
14,5
Diametru exterior
52
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,13
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
OCAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
ORIGINAL IMPERIUM
STARLINE
STARLINE
SIDEM
SIDEM
MASTER-SPORT
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
SASIC
SASIC
VEMA
VEMA
BIRTH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
FRAP
FRAP
UNIGOM
TALOSA
TALOSA
OEM
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
MAPCO
MAPCO
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
NK
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
METZGER
STELLOX
METZGER
METZGER
HUTCHINSON
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
STELLOX
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
RUVILLE
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
BORG & BECK
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
RIW
RIW
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
TRW
TRW
MONROE
MONROE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.