suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 28732
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
47,9
Grosime [mm]
27,5
Diametru interior [mm]
14,3
Diametru exterior
56,2
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
0,21
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
RTS
CAUTEX
BENDIX
Metalcaucho
OCAP
FARE SA
MEYLE
OCAP
DIEDERICHS
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
FORMPART
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
VEMA
SASIC
VEMA
BIRTH
A.B.S.
OEM
MALÒ
AUTOMEGA
3RG
MAPCO
FRAP
FRAP
STARLINE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
JP GROUP
SPIDAN
MAPCO
NK
NK
NK
GSP
GSP
METZGER
METZGER
SIDEM
KLOKKERHOLM
HUTCHINSON
TALOSA
STELLOX
METZGER
SWAG
TOPRAN
MAXGEAR
STELLOX
STELLOX
CORTECO
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
KAGER
KAMOKA
RUVILLE
RTS
AYD
KAMOKA
DITAS
BORG & BECK
BIRTH
BORG & BECK
BORG & BECK
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
QUINTON HAZELL
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
MONROE
MONROE
RIW
RIW
RIW
MOOG
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
FRAP
FRAP
MGA
FAI AutoParts
STC
DELPHI
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.