suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 28696
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
49
Diametru interior [mm]
16
Diametru exterior
53
Diametru exterior
27
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
0,182
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
RTS
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
KLOKKERHOLM
ASVA
DIEDERICHS
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
VEMA
FRAP
FARE SA
OEM
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MASTER-SPORT
TALOSA
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
SAKURA
SAKURA
MAPCO
MAPCO
NK
NK
SPIDAN
SPIDAN
METZGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
MAXGEAR
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SIDEM
SWAG
RUVILLE
RTS
RTS
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
AYD
AYD
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
BIRTH
BIRTH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DENCKERMANN
NPS
DJ PARTS
RIW
RIW
QH Talbros
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
IPS Parts
IPS Parts
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
MONROE
MONROE
MDR
MDR
PATRON
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FARE SA
FARE SA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.