suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 21611
Cod webshop: W02153040
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 49.98 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Material
Cauciuc/Metal
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
0,860
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
Metalcaucho
CAUTEX
DIEDERICHS
QUINTONHAZELL
STC
DELPHI
FARESA
VAICO
VAICO
OEM
DIEDERICHS
FORMPART
FORMPART
FORMPART
VEMA
VEMA
STARLINE
STARLINE
MAGNETIMARELLI
MAPCO
ORIGINALIMPERIUM
FRAP
A.B.S.
BIRTH
PROFIT
A.B.S.
FARESA
MAGNETIMARELLI
AUTOMEGA
OCAP
3RG
MAPCO
CITROËN
PEUGEOT
LEMFÖRDER
UNIGOM
TALOSA
SPIDAN
SPIDAN
BENDIX
JPGROUP
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
SPIDAN
NK
3RG
GSP
METZGER
SIDEM
METZGER
BENDIX
HUTCHINSON
SWAG
ASAM
TOPRAN
MALÒ
STELLOX
CORTECO
SASIC
SIDEM
SIDEM
OCAP
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAMOKA
RTS
RUVILLE
DITAS
DITAS
BORG&BECK
BORG&BECK
MEYLE
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
DITAS
DENCKERMANN
QHTalbros
OPTIMAL
OPTIMAL
FIAT
FIRSTLINE
RIW
RIW
RIW
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
PROCODISFRANCE
MOOG
PATRON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.