suport,trapez Marire poza

suport,trapez

OEM: 10814
Cod webshop: W02221376
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 18.19 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
41
Diametru interior [mm]
13
Diametru exterior
60
Diametru exterior
27
Material
Cauciuc/Metal
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
spate
Greutate (în kg)
0,108
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
CAUTEX
RTS
JPGROUP
JPGROUP
OCAP
DIEDERICHS
STARLINE
ORIGINALIMPERIUM
VEMA
MALÒ
SKODA
Metalcaucho
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
FARESA
OSSCA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
CORTECO
BIRTH
ASVA
PROFIT
A.B.S.
LEMFÖRDER
SWAG
BENDIX
MAPCO
ASMETAL
UNIGOM
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KLAXCARFRANCE
3RG
GSP
NK
TRUCKTECAUTOMOTIVE
METZGER
TALOSA
EUROBRAKE
HUTCHINSON
REDAELLIRICAMBI
ASAM
STELLOX
MAXGEAR
MAXGEAR
TRISCAN
MEYLE
SIDEM
BOGE
KAMOKA
BOGE
SASIC
RUVILLE
RIW
BORG&BECK
BUGIAD
LYNXauto
AUTOMEGA
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
FLENNOR
KAWE
FIRSTLINE
AUTLOG
TOPRAN
FORTUNELINE
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
PATRON
FRAP
FAIAutoParts
STC
DELPHI
FORMPART
VAICO
MOOG
FEBEST
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.