Bucsa lagar, brat suspensie VW POLO 00-/IBIZA/FABIA Marire poza
Bucsa lagar, brat suspensie VW POLO 00-/IBIZA/FABIA Bucsa lagar, brat suspensie VW POLO 00-/IBIZA/FABIA

Bucsa lagar, brat suspensie VW POLO 00-/IBIZA/FABIA

OEM: 100 610 0027/HD
Cod webshop: W02198327
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 28.56 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
65
Diametru interior [mm]
19
Înaltime [mm]
50
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Varianta heavy-duty
Incarcare date...
RTS
MEYLE
MALÒ
MALÒ
VW(FAW)
AUDI
AUDI
SEAT
SKODA
MEYLE
AUDI
SEAT
VW(FAW)
AUDI
AUDI
SEAT
SKODA
AUTOMEGA
AUDI
SEAT
SEAT
SKODA
VEMA
VEMA
SASIC
TOPRAN
FEBIBILSTEIN
BIRTH
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SWAG
FEBIBILSTEIN
SWAG
LEMFÖRDER
TOPRAN
MAPCO
JPGROUP
SPIDAN
CAUTEX
CAUTEX
KLAXCARFRANCE
3RG
LUO\'S
NK
JPGROUP
METZGER
HUTCHINSON
SEAT
SKODA
SEAT
SKODA
METZGER
METZGER
JPGROUP
CORTECO
TRISCAN
TRISCAN
SIDEM
KAMOKA
BOGE
RUVILLE
RUVILLE
DITAS
BUGIAD
ORIGINALIMPERIUM
DENCKERMANN
QUINTONHAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
FIRSTLINE
FORTUNELINE
TRW
TRW
MONROE
ORIGINALIMPERIUM
OEM
FRAP
MOOG
FAIAutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.