Bucsa lagar, brat suspensie OPEL ASTRA F/VECTRA A Marire poza

Bucsa lagar, brat suspensie OPEL ASTRA F/VECTRA A

OEM: 614 035 0003
Cod webshop: W02232017
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 9.93 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
39
Diametru interior [mm]
12
Înaltime [mm]
60
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
fata
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
Metalcaucho
RTS
ASHUKI
PEX
OCAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JPGROUP
JPGROUP
FEBIBILSTEIN
ORIGINALIMPERIUM
FEBIBILSTEIN
TOPRAN
VEMA
BIRTH
CORTECO
MALÒ
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
AUTOMEGA
OPEL
ORIGINALIMPERIUM
MAPCO
DEEZA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
SWAG
SWAG
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
3RG
NK
GSP
LUO\'S
LUO\'S
METZGER
OPEL
HUTCHINSON
METZGER
MEYLE
SIDEM
TRISCAN
BOGE
BOGE
BOGE
KAMOKA
GENERALMOTORS
VAUXHALL
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
RUVILLE
RUVILLE
RIW
BORG&BECK
DENCKERMANN
QUINTONHAZELL
JPGROUP
QUINTONHAZELL
OPEL
QUINTONHAZELL
FLENNOR
KAWE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
TRW
MONROE
OEM
RIW
VAUXHALL
DEEZA
DEEZA
MOOG
FRAP
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
BENDIX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.