Bucsa lagar, brat suspensie Marire poza

Bucsa lagar, brat suspensie

OEM: MGZ-508023
Cod webshop: W02754585
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 11.83 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
40
Diametru interior [mm]
12
Înaltime [mm]
46
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
spate
Partea de montare
fata
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
Metalcaucho
Metalcaucho
PEX
DEEZA
MOOG
MOOG
RIW
RIW
METZGER
METZGER
FRAP
FRAP
FAI AutoParts
PEX
FAI AutoParts
STC
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
OEM
MGZ-508023
OCAP
OCAP
MEYLE
VEMA
VEMA
ASHUKI
RTS
ASHUKI
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
BIRTH
BIRTH
MALÒ
CORTECO
CORTECO
A.B.S.
RTS
A.B.S.
MAPCO
MAPCO
DEEZA
DEEZA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SASIC
SASIC
CAUTEX
SPIDAN
SPIDAN
KRAFT AUTOMOTIVE
3RG
3RG
NK
NK
GSP
GSP
LUO'S
CAUTEX
LUO'S
METZGER
METZGER
TALOSA
TALOSA
HUTCHINSON
HUTCHINSON
SWAG
SWAG
TOPRAN
BENDIX
TOPRAN
RENAULT
RENAULT
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
KAMOKA
BENDIX
KAMOKA
RUVILLE
RUVILLE
RIW
RIW
BORG & BECK
BORG & BECK
DENCKERMANN
DENCKERMANN
QUINTON HAZELL
FEBI BILSTEIN
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
FEBI BILSTEIN
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
MONROE
MONROE
OEM
DEEZA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.