Bucsa lagar, brat suspensie BMW E28/34 518-525/ E32 730- Marire poza

Bucsa lagar, brat suspensie BMW E28/34 518-525/ E32 730-

OEM: 300 311 2107
Cod webshop: W02117504
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 30.30 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
47
Diametru interior [mm]
12
Înaltime [mm]
52
Partea de montare
spate
Partea de montare
Axa fata dreapta
Partea de montare
Axa fata stanga
Incarcare date...
RTS
RTS
PEX
OCAP
JPGROUP
ORIGINALIMPERIUM
ASHUKI
VEMA
SWAG
BIRTH
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
FEBIBILSTEIN
ORIGINALIMPERIUM
MALÒ
Metalcaucho
BMW(BRILLIANCE)
BMW(BRILLIANCE)
BMW(BRILLIANCE)
BMW(BRILLIANCE)
MAPCO
ORIGINALIMPERIUM
MAPCO
BENDIX
MAPCO
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
TOPRAN
NK
LUO\'S
METZGER
METZGER
TALOSA
TRUCKTECAUTOMOTIVE
METZGER
CORTECO
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
BOGE
BOGE
BOGE
KAMOKA
RUVILLE
LEMFÖRDER
MOOG
MOOG
MOOG
BORG&BECK
BORG&BECK
DEEZA
COMLINE
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
FLENNOR
LEMFÖRDER
KAWE
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FORTUNELINE
FORTUNELINE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
TRW
LEMFÖRDER
MONROE
OEM
FRAP
FAIAutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
PEX
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.