Ulei cutie automata

Ulei cutie automata

OEM: 6960
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip ambalaj
canistra
Capacitate [Litrii]
20
Specificatie
ACEA E2
Specificatie
API SF
Specificatie
API CF-4
Specificatie
API GL 4
Specificatie
SAE 10W-30
Specificatie
SAE 80W
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1209
Ulei recomandat de producator
CASE NewHoll.MAT3525
Ulei recomandat de producator
CASE NewHoll.MAT3526
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C134-D
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C159-B
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C159-C
Ulei recomandat de producator
John Deere J20C
Ulei recomandat de producator
John Deere J27
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1135
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1139
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1143
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1144
Ulei recomandat de producator
New Holland 82009201
Ulei recomandat de producator
New Holland 82009202
Ulei recomandat de producator
New Holland 82009203
Ulei recomandat de producator
ZF TE-ML 06A
Ulei recomandat de producator
ZF TE-ML 06B
Ulei recomandat de producator
ZF TE-ML 07B
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.