Ulei cutie automata

Ulei cutie automata

OEM: 6959
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip ambalaj
butoi
Capacitate [Litrii]
205
Clasa de vascozitate SAE
10W30
Specificatie
API GL 4
Indicatie producator
Caterpillar TO-2
Indicatie producator
Allison C4
Ulei recomandat de producator
AGCO Q-1826
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1204
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) B6
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1205
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1206
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1207
Ulei recomandat de producator
Case (IHC) MS 1209
Ulei recomandat de producator
CASE NewHoll.MAT3510
Ulei recomandat de producator
CASE NewHoll.MAT3525
Ulei recomandat de producator
CASE NewHoll.MAT3526
Ulei recomandat de producator
Deutz
Ulei recomandat de producator
Fendt
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C41-B
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C48-B
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C53-A
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C86-B
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C86-C
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C134-A
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C134-B
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C134-C
Ulei recomandat de producator
Ford CNH M2C134-D
Ulei recomandat de producator
John Deere J20D
Ulei recomandat de producator
JohnDeere JDM 3000TH
Ulei recomandat de producator
Landini
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1135
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1141
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1143
Ulei recomandat de producator
MasseyFerguson M1145
Ulei recomandat de producator
Renault
Ulei recomandat de producator
SAME-Lamborghini
Ulei recomandat de producator
Schl?ter
Ulei recomandat de producator
Volvo BM WB 101
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.