Compresor,sistem de supraalimentare

Compresor,sistem de supraalimentare

TURBO MOTOR
OEM: TG45406110
Cod webshop: W02165719
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Atentie! Pentru acest produs este posibil sa se solicite piesa veche la schimb!
Pret: 1 702.80 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip compresor
Turbocompresor cu gaze de esapament
Incarcare date...
MAHLEORIGINAL
MAHLEORIGINAL
BU
ACI-AVESA
ACI-AVESA
ACI-AVESA
FIAT
RCAFRANCE
BTSTurbo
BTSTurbo
BTSTurbo
BTSTurbo
VAICO
BU
VAICO
SCHLÜTTERTURBOLADER
SCHLÜTTERTURBOLADER
SCHLÜTTERTURBOLADER
SCHLÜTTERTURBOLADER
SCHLÜTTERTURBOLADER
MOTAIRTURBOLADER
MOTAIRTURBOLADER
MOTAIRTURBOLADER
RENAULT
MOTAIRTURBOLADER
FIAT
OPEL
RENAULTTRUCKS
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
RENAULT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
MS(MotorService)
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
FIAT
RENAULT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
IVECO
FIAT
IVECO
MAHLEFILTER
IVECO
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
MAHLEORIGINAL
BorgWarner
GARRETT
GARRETT
GARRETT
GARRETT
FIAT
FIAT
OPEL
TURBO\'SHOET
FIAT
IVECO
RENAULT
RENAULTTRUCKS
RENAULT
RENAULTTRUCKS
OPEL
BU
BU
OPEL
BU
OPEL
RENAULTTRUCKS
OPEL
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
RENAULT
RENAULT
BU
FIAT
IVECO
OPEL
FIAT
IVECO
OPEL
VAUXHALL
GENERALMOTORS
DELPHI
ACI-AVESA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.