Sistem roata libera, generator Marire poza

Sistem roata libera, generator

OEM: 30-1017
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Articol extins/Info extins 2
Pt. montaj necesita scula speciala
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
CAUTEX
AUTOKIT
MAGNETI MARELLI
BOSCH
QUINTON HAZELL
HC-PARTS
IPD
3RG
IPD
TRIPLE FIVE
ERA
MESSMER
WAIglobal
ERA
CV PSH
CV PSH
HOLGER CRISTIANSEN
TRIPLE FIVE
HC-PARTS
WAIglobal
VALEO
VALEO
VALEO
FEBI BILSTEIN
ELSTOCK
ELSTOCK
ERA
OEM
SUZUKI
SUZUKI
HERTH+BUSS ELPARTS
TRIPLE FIVE
TRIPLE FIVE
ERA
HERTH+BUSS ELPARTS
FEBI BILSTEIN
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
INA
LuK
INA
INA
INA
LuK
LuK
ERA
RUVILLE
RUVILLE
VALEO
VALEO
VALEO
RUVILLE
HELLA
AUTEX
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
SWAG
SWAG
VALEO
VALEO
ERA
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FACET
FACET
FIAT
LANCIA
VALEO
BLUE PRINT
DAYCO
DAYCO
DAYCO
UNIPOINT
CONTITECH
TRIPLE FIVE
BREDA LORETT
HUTCHINSON
HUTCHINSON
REMY
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
INA
FLENNOR
FLENNOR
KM International
HK
SCHAEFFLER GRUPPE
SNR
LETRIKA
ASHUKI
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS
LUCAS
TRIPLE FIVE
GATES
GATES
TRIPLE FIVE
QUINTON HAZELL
TRIPLE FIVE
LEO DE GROOT
LEO DE GROOT
SKF
VEMO
SKF
SKF
TRIPLE FIVE
ERA
ERA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.