Furtun frana Marire poza

Furtun frana

OEM: 1110-7601
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,160
Lungime totala [mm]
430
Numar bucati necesare
1
Filet interior (mm)
M10x1
Diametru interior [mm]
9
Incarcare date...
OEM
BENDIX
BENDIX
CORTECO
CORTECO
CORTECO
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
FORD
FORD
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
TEXTAR
TEXTAR
JP GROUP
METZGER
METZGER
METZGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PEX
PEX
PEX
ASHIKA
NISSAN
ASHIKA
NISSAN
JAPKO
JAPKO
LPR
LPR
LPR
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
NK
sbs
sbs
HELLA
HELLA
GIRLING
GIRLING
GIRLING
GIRLING
GIRLING
BLUE PRINT
BORG & BECK
KAVO PARTS
KAVO PARTS
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
OPTIMAL
OPTIMAL
BOSCH
MGA
MGA
MGA
MGA
MGA
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
QH Talbros
APEC braking
APEC braking
APEC braking
APEC braking
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
DELPHI
NISSAN
DELPHI
DELPHI
DELPHI
NPS
TRW
TRW
TRW
TRW
NISSAN
TRW
A.B.S.
NISSAN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
JAPANPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.