Set saboti frana, frana de mana Marire poza

Set saboti frana, frana de mana

OEM: GF0306
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
160
Latime [mm]
40
Incarcare date...
MEYLE
CHRYSLER
TRUSTING
LPR
BOSCH
TRUSTING
fri.tech.
SWAG
SWAG
ZIMMERMANN
TOPRAN
VALEO
VALEO
MEYLE
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
QH Benelux
DEX
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NK
NK
RAICAM
VAG
VAG
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
VAPSINT
SPIDAN
KAGER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ST-TEMPLIN
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
WOKING
GIRLING
TRUSTING
METELLI
PEX
PEX
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
LPR
KAWE
TRISCAN
VEMA
MAPCO
MAPCO
HELLA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
A.B.S.
E.T.F.
TEXTAR
TEXTAR
OBTEC A/S
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FTE
FTE
QH Benelux
FTE
QUINTON HAZELL
ABE
FREMAX
FERODO
FERODO
FERODO
MALÒ
OEM
RHIAG
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
PAGID
HAVAM
METZGER
METZGER
DELPHI
DELPHI
MGA
MINTEX
MINTEX
NECTO
BREMBO
BREMBO
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
VAICO
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.