Set saboti frana, frana de mana

Set saboti frana, frana de mana

OEM: ADC44121
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
1,350
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
STELLOX
BSF
TRUSTING
TRUSTING
BREMBO
METZGER
REMSA
KAWE
E.T.F.
LPR
KAWE
BOSCH
MALÒ
ASHUKI
fri.tech.
fri.tech.
METZGER
WEEN
CIFAM
CIFAM
QH Benelux
NK
ZIMMERMANN
ROADHOUSE
RAICAM
BENDIX
MAGNETI MARELLI
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
PROFIT
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
METELLI
EUROBRAKE
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VILLAR
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
STELLOX
A.B.S.
HELLA
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
A.B.S.
COMLINE
OEM
ASVA
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
OPEN PARTS
DJ PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
ASHUKI
ABE
COMLINE
KAISHIN
NiBK
NiBK
FERODO
BREMSI
BREMSI
BREMSI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
TRW
TRW
TRW
PAGID
PAGID
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASIMCO
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
NPS
NPS
MGA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MDR
MDR
MDR
BREMBO
BREMBO
WOKING
APEC braking
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PATRON
RAICAM
BREMBO
SIMER
SIMER
Brake ENGINEERING
WOKING
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.