Set saboti frana, frana de mana Marire poza

Set saboti frana, frana de mana

OEM: 53-0233
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior tambur frana [mm]
164
Latime [mm]
20
Sistem frânare
LUCAS
Greutate (în kg)
0,820
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LPR
LPR
KAWE
CHRYSLER
TRUSTING
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
fri.tech.
SWAG
SWAG
ZIMMERMANN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
QH Benelux
CIFAM
QH Benelux
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
RAICAM
RAICAM
FEBI BILSTEIN
NK
RAICAM
VAPSINT
BENDIX
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ACDelco
TOPRAN
TOPRAN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
WOKING
MERCEDES-BENZ
CHRYSLER
CHRYSLER
GIRLING
GIRLING
GIRLING
OEM
VALEO
VALEO
PEX
PEX
ATE
ATE
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
TRISCAN
VEMA
A.B.S.
MAPCO
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
PORSCHE
PORSCHE
DENCKERMANN
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EFI
FREMAX
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
UNIPART
RHIAG
TRW
TRW
TRW
PAGID
PAGID
PAGID
RAICAM
METZGER
METZGER
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MOPROD
MINTEX
METZGER
NECTO
BREMBO
CHASE
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
SCT Germany
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.