Set saboti frana, frana de mana MITSUBISHI GALANT/LANCER/OUTLANDER 91- 167 X 32 AKEBONO Marire poza

Set saboti frana, frana de mana MITSUBISHI GALANT/LANCER/OUTLANDER 91- 167 X 32 AKEBONO

OEM: GS8479
Cod webshop: W02334266
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 127.73 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
AKEBONO
Diametru [mm]
167
Latime [mm]
32
Aprobare
E9-90R-01713/049
Incarcare date...
OEM
QHBenelux
SUBARU
NK
NK
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
REMSA
REMSA
GIRLING
METELLI
METELLI
PEX
PEX
PEX
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
A.B.S.
BOSCH
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
FTE
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
BOSCH
FIRSTLINE
FERODO
PAGID
BOSCH
PAGID
PAGID
HERTH+BUSSJAKOPARTS
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
METZGER
METZGER
ZIMMERMANN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
ZIMMERMANN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BREMBO
BREMBO
BrakeENGINEERING
APECbraking
APECbraking
QHBenelux

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.