Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 930/26
Cod webshop: W02065535
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 42.43 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Stoc extern: 1
(In cazul comenzii din stoc extern vom livra impreuna toate comenzile efectuate, deci toate produsele comandate vor fi receptionate impreuna. In stoc extern, timp asteptare 1 zi.)
Doresc informatie
Diametru exterior
94
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
72
Dimensiune filet
M 26 X 1.5
Înaltime [mm]
120
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
VALEO
ASHIKA
VALEO
BLUEPRINT
BLUEPRINT
VIC
CHAMPION
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
AMCFilter
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MEAT&DORIA
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KIA
AMCFilter
AMCFilter
MEAT&DORIA
PUROLATOR
FLEETGUARD
PURFLUX
PURFLUX
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
FILTRON
CROSLAND
FILTRON
BOSCH
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
SCTGermany
UFI
FILMAR
FILMAR
FILMAR
FILMAR
ALCOFILTER
ASAS
ASAS
ASAS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
UFI
ACDelco
ACDelco
COOPERS
GUDFILTERS
GUDFILTERS
MISFAT
MISFAT
RYCO
FILFILTER
OEM
HYUNDAI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.