Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar LANDROVER 2,5-4,0 DEFENDER/DISCOVERY Marire poza

Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar LANDROVER 2,5-4,0 DEFENDER/DISCOVERY

OEM: W 930
Cod webshop: W02326929
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 32.72 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
114
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 9
Incarcare date...
OEM
MAZDA
SULLAIR
SULLAIR
UFI
UFI
RENAULTTRUCKS
STEYR
CASEIH
CASEIH
CASEIH
CASEIH
BOSCH
TEHO
VALEO
CROSLAND
GENERALMOTORS
BOSCH
RENAULTTRUCKS
RENAULTTRUCKS
RENAULT
FIAT
COOPERS
P.B.R.
CHAMPION
VIC
CLAAS
PEUGEOT
DIGÖMA
CLEANFILTERS
ELOFIC
KNECHT
KNECHT
COOPERSFIAAMFILTERS
HENGSTFILTER
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICOFILTER
PURFLUX
VIC
ARMAFILT
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
PUROLATOR
FRAM
DEUTZ-FAHR
FRAM
FRAM
PZLSEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
FILMAR
FILMAR
ASAS
ACDelco
DEUTZ-FAHR
ACDelco
ACDelco
MISFAT
FILFILTER
STEYR
SULLAIR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.