Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 920/80
Cod webshop: W02180424
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
63
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
97
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
ASHIKA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
CROSLAND
UFI
CHRYSLER
MELROE
TEHO
WIXFILTERS
DENSO
CROSLAND
MELROE
MELROE
KUBOTA
BALDWIN
CHAMPION
VIC
VIC
DIGÖMA
DIGÖMA
ALFAROMEO
CLEANFILTERS
AMCFilter
LUCASELECTRICAL
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
TJFILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KUBOTA
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
DELPHI
UNIPART
HENGSTFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
KUBOTA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
REFORM
AMCFilter
PUROLATOR
MOPARPARTS
PUROLATOR
KUBOTA
MOPARPARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
CHAMP
ARMAFILT
KUBOTA
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
KUBOTA
DONALDSON
BOSCH
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
ASAS
ASAS
ASAS
AMCFilter
KUBOTA
MOTAQUIP
ACDelco
ACDelco
RYCO
GUDFILTERS
COOPERS
GUDFILTERS
FILFILTER
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.