Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: W 920/7
Cod webshop: W02071282
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 29.95 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
95
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,2
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 9
Dimensiune filet
3/4-16 UNF-2B
Incarcare date...
OEM
DEUTZ-FAHR
JCB
KUBOTA
SCANIA
KUBOTA
UFI
UFI
MONARK
TEHO
STEYR
DONITFILTER
BOSCH
RENAULTTRUCKS
FORD
RENAULTTRUCKS
FORD
WIXFILTERS
WIXFILTERS
WIXFILTERS
DT
CROSLAND
RENAULT
BOSCH
VOLVO
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
CLEANFILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ELOFIC
KNECHT
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
SogefiPro
GIFFILTER
GIFFILTER
HENGSTFILTER
KUBOTA
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICOFILTER
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
ARMAFILT
MAHLEFILTER
FRAD
TEHO
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PERKINS
PZLSEDZISZOW
SOFIMA
ACDelco
ASAS
ASAS
ALCOFILTER
KUBOTA
WOODGATE
WOODGATE
ACDelco
FORD
ACDelco
MISFAT
RYCO
FILFILTER
KUBOTA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.