Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: W 723/3
Cod webshop: W02356176
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 34.51 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
142
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,7
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7
Dimensiune filet
3/4-16 UNF-2B
Înaltime [mm]
149
Incarcare date...
OEM
JCB
JCB
MASSEYFERGUSON
PERKINS
EICHER
CATERPILLAR
CROSLAND
TEHO
O&K
GENERALMOTORS
ACDelco
FRAD
CATERPILLAR
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
BALDWIN
DIGÖMA
CLEANFILTERS
MASSEYFERGUSON
LAUTRETTE
ELOFIC
TJFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
HENGSTFILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
PURFLUX
MAHLEFILTER
TEHO
MASSEYFERGUSON
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
CHAMP
LUBERFINER
PZLSEDZISZOW
TECNOCAR
MASSEYFERGUSON
SOFIMA
SCTGermany
FILMAR
ASAS
ASAS
ALCOFILTER
MOTAQUIP
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
O&K
RYCO
GUDFILTERS
MISFAT
MISFAT
COOPERS
FILFILTER
ALLIS-CHALMERS
UFI
HYSTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.